آرشیدا جونمآرشیدا جونم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان آرشیدامامان آرشیدا، تا این لحظه: 26 سال و 2 ماه سن داره
بابا آرشیدابابا آرشیدا، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
همخونه شدنمونهمخونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ツبهانه ای برای زندگیツ ♥♥♥آرشیدا♥♥♥

اندراحوالات این چند وقت و نزدیک شدن به کنکور

1395/4/14 12:42
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گلم بای بای

سلام به نی نی وبلاگی های عزیزبای بای

منو دخملی حالمون خوبه خداروشکرمحبت

امروز 21 روزه شده جیگرم محبت

خدایا شکرت بابت این فرشته کوچولومحبت

زایمان من یهویی شد دردم گرفت سریع رفتم و عمل شدم خندونک

و به فائزه جون گفتم بیاد پست بذاره دستش درد نکنه بوس

هفته پیش پنجشنبه و جمعه رفتیم سمنان خونه مامان جون (مامان من)آرام

از اونجایی که منو فائزه جون از هم دور افتادیم خیلی دلم براش تنگیده بودغمگین

جمعه رو با فائزه گذرونیدم و از دیدن شما جیگرطلا خیلی خوشش اومد و شما رو عشقش خطاب میکرد عینک

شما اول که فائزه اومده بود خواب بودی هر کاری کردیم بیدار نمیشدی ولی تلاشامون نتیجه داد و شما بیدار شدی تشویقکلی دلبری کردی براش الهی قربونت برممحبت

تو پست بعد عکسای خوشگلتو میذارم عزیزمبوس

دختــــــــــــرم منو و بابایی عـــــــــــــــاشــــــــــــقــــــــــــتــــــــــــــیــــــــــــــممحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)