آرشیدا جونمآرشیدا جونم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان آرشیدامامان آرشیدا، تا این لحظه: 26 سال و 2 ماه سن داره
بابا آرشیدابابا آرشیدا، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
همخونه شدنمونهمخونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ツبهانه ای برای زندگیツ ♥♥♥آرشیدا♥♥♥

اسم دخملی

1395/3/17 17:23
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به دوستان عزیزم

سلام به دخمل گلی مامان خوبی قربونت برم یکی ی دونه منو بابایی

عزیزدلم ببخشید که وبلاگتو آپ نکردم مامان جونی آخه هم حالم خوب نبود و هم امتحان داشتم خودت میدونی دیگه همش بامنی جوجو طلای من

عزیزم دخمل قشنگم الهی مامان دورت بگرده از همین الان که هنوز به دنیا نیومدی کلی خاطرخواه داری

ی خبررررررررررررررررررررررررررر

اسمت رو هم انتخاب کردیمممممممممممممم جیگر من

اســـــــــــــــــــــــــــــــــم

 

دخترم عسل جونم  امیدوارم از اسمت خوشت بیاد و نامدار باشی گلکممممم عسل مامان جیگرطلای مامان

این اسمو منو بابایی باهم انتخاب کردیم

راستی چند روز پیش تولد بابا جونت بود

واسش کیک درست کردم مامان جون و باباجون (مامان و بابای بابا) اومد خونمون تولد گرفتیم

عمو جون و زن عمو جون نرگس هم اومده بودن

خیلی خوش گدشت حتما عکس کیک و هدیه و سیسمونی رو میذارم احتمالا تو پست بعدی همه عکسا رو ی جا میذارم

همسر عزیزم مهربونترینم صبورترینم زندگی من باز هم تولدت مبـــــــــــــارک عشقم

راستی دیروز رفتم دکتر سرزارین میشم و تاریخشم 5 تیره

عسلم چند روز پیش از صب تکون نخوردی منم هرچی شیرینی خوردم فایده نداشت کم کم داشتم میترسیدم که ظهر شد بابایی اومد واسم پایی شیرین درست کرد هنوز از گلوم پایین نرفته تکون خوردی و شروع کردی از بابا تشکر کردن معلومه بابایی هستی ناجورررررررررررر

الهی دورت بگردم عـــــــــــســــــــــلـــــــــم

تا پست بعدی که بیام عکسا رو بذارم خدافظ عسلکممممممممممHelloHelloHelloHello

پسندها (2)

نظرات (1)

شیدابانو
17 خرداد 95 18:54
سلام... خوشحال شدم که خدا قراره یه نی نی ناز اونم دختر بهتون بده خداروشکر...واقعاکسایی هستن که ازاین نعمت بی بهره ان ان شاالله به سلامتی میان عسل خانوم گل...راستی میخواستم باهم دوست شیم اگه قبول کردید لینکتون میکنم
⇦⇦مامان آرشیدا⇨⇨ツ
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشالله حتما لینکتون کردم