آرشیدا جونمآرشیدا جونم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان آرشیدامامان آرشیدا، تا این لحظه: 26 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بابا آرشیدابابا آرشیدا، تا این لحظه: 30 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره
همخونه شدنمونهمخونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ツبهانه ای برای زندگیツ ♥♥♥آرشیدا♥♥♥

اولین پست برا جوجوی مامان

1394/9/9 14:56
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکممحبت

سلام عشقممحبت

سلام نفسممحبت

مامان جون خوبی عزیزم؟

من خیلی خوشحالم که خدا تو رو تو دل من گداشته اصلا نمیتونم حسو بیان  کنم

یعنی خدا منو لایق مادرشدن دونسته و تو رو به ما هدیه داده عسلم

عزیزم عشقم تو از وقتی که اومدی تو دل من شدی دنیای منو و بابایی قربونت برم

شما اولین نوه تو هردوطرف هستی هم مامانی و هم بابایی الهی دورت بگردم

عزیزم من هنوز نمیدونم شما دخمل گلی هستی یا پسمل طلا

برا من فرق نمیکنه نفس مامان فقط سلامتیتو میخام

من وقتی برا سونو رفته بودم مامان جون(مامان بابا) همرام اومد وقتی صدای قلب شما رو شنید کلی خوشحال شد دست بابایی درد نکنه تو این مدت همش حواسش بهم هست البته حواسش بود الان با اومئن تو چند برابر شده

تو دنیای منو بابایی هستی عجولات منمحبت

http://uupload.ir/files/w3un_index.png

من دوباره میام برات از قبل میگم

منو بابایی عاشقتیم

پسندها (4)

نظرات (1)

★ مـامے چـهارقـلوها ★
9 آذر 94 16:52
سلام گلم . به نی نی وبلاگ خوش اومدی عزیزم انشالله به سلامتی جوجوت رو بغل بگیری ، به جوجوهای منم سربزن ... لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
⇦⇦مامان آرشیدا⇨⇨ツ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم همچنین شمابه سلامت نی نی های نازتو بغل کنی لینکی گلم حتما میام