آرشیدا جونمآرشیدا جونم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامان آرشیدامامان آرشیدا، تا این لحظه: 26 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
بابا آرشیدابابا آرشیدا، تا این لحظه: 30 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
همخونه شدنمونهمخونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

ツبهانه ای برای زندگیツ ♥♥♥آرشیدا♥♥♥

2ماهه شدن جوجوی مامان

1394/9/9 20:31
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

واااای چه حس خوبیه میگم مامان جون

مامان جون شما 83.gif ماهه که مهمون دلم شدی

الهی دورت بگردم عسل مامان

عزیزم من خیلی دو دل بودم که شما مهمون دلم بشی یا نه آخه میخاستم ی فرصت خوب باشه که بتونم بهترین مامان شم که از اونجایی که بابایی خیلی دوست داشت نی نی داشته باشیم خدا شما رو تو دلم گذاشت.

منم امیدوارم مامان خوبی برات باشم

کلی از آشنا دوست فامیل میگفتن که زوده و ...

ولی خب قسمت این شد دیگه

قربونت برم من 6 دی نوبت سونو دارم خیلی دوست دارم جنسیت رو بهم بگن اون موقع میشم 3 ماهه نمیدونم معلوم میشه یا نه

من تا هفته پیش به بابایی ویار داشتم بابایی هم همش میومد پیشم و بوسم میکرد

منمامیرررررررر

ولی الان خداروشکر بهتر شدم

هفته پیش رفتم خونه مامانی اینا(مامان من)روضه داشتن

بابایی بخاطر کارش نتونست همرامون بیاد ولی همش میزنگید میگفت نی نی مون چطوره؟؟

منم یگفتم نی نی دیگه آره؟ من چی پس؟

بابایی هم میخندید میگفت خانومم چطوره؟؟In Love

خدایا بازم شکرت

منو بابایی عاشقتیم

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان نجمه سادات
11 آذر 94 10:20
مامان و بابای شیطون