آرشیدا جونمآرشیدا جونم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان آرشیدامامان آرشیدا، تا این لحظه: 26 سال و 2 ماه سن داره
بابا آرشیدابابا آرشیدا، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
همخونه شدنمونهمخونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ツبهانه ای برای زندگیツ ♥♥♥آرشیدا♥♥♥

اولین خرید عمویی برا نی نی

1394/9/14 18:15
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام مامان جون

خوبی عزیزدلم

الهی قربونت برم من خیلی ذوق دارم و خوشحالممحبتمحبت

این چند وقت که تعطیل بود خونه مامان جون بودیم (مامان بابا) خیلی لطف دارن به من و شما همش به فکرموننمحبت

دستشون درد نکنه

پنجشنبه ی سر رفتیم سمنان خونه مامانی (مامان خودم) میخاستیم بنر ببریم برا بابا جون(بابای من)آخه کربلا بوده ایشالله قسمت همه آرزو داران بشه

خب مامان جون چطوری بگم

شما ی عموی خوب و مهربووووووووون داری که خیلی دوستت داره از همین الان رفته برا شما ی کفش ناز و خوشگل خریده بود که خونه مامان جون داد بهم و از همه مهم تر ی زن عموی عالی و دوست داشتنی داری... دست عمو و زن عمو جون درد نکنه که به فکر شما بودنمحبت

ایشالله نی نی خودشون جبران کنیم

من اون شب که عمو این هدیه رو داد خیلی خیلی خوشحال شدم هم از خوشحالی میخاستم گریه کنم هم از خجالتخجالت

اینم عکس کفشی که عمو و زن عمو زحمتشو کشیدنمحبتآرام

IMG_20151205_170451.jpg

منو بابایی عاشقتیمممممممممممحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مریم
14 آذر 94 19:46
http://kids.modiseh.com/%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%ba%d9%81%d8%a7%d8%b1%db%8c-%db%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%87/ سلام خانمی میشه لطف کنید و به لینک بالا برید و پسرمو لایک کنید خیلی ازتون ممنونم